loading

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard.

Pakowanie i wysyłka

  • Czas realizacji zamówienia to maksymalnie 5 dni roboczych (zwykle do dwóch), chyba że na stronie towaru lub na stronie zamówienia (w koszyku) podane jest inaczej.
  • Wszystkie paczki starannie pakujemy i zabezpieczamy na czas transportu kartonem/narożnikami tekturowymi/folią bąbelkową i lub folią stretch. Miód i inne produkty pszczele wysyłamy w dedykowanych im specjalnych kartonowych pudełkach.
  • W dniu nadania przesyłki zostaniesz o tym poinformowany smsem lub mailem.
  • Dla towarów oznaczonych „Towar dostępny na zamówienie” (to oznaczenie występuje zarówno na stronie produktu jak i na stronie koszyka) czas realizacji ustalany jest indywidualnie. Dlatego prosimy w takim przypadku o kontakt telefoniczny przed złożeniem zamówienia. W przypadku braku kontaktu przed złożeniem zamówienia i do 48h po, zastrzegamy sobie możliwość anulowania takiego zamówienia.

Uszkodzone przesyłki

  • Zawsze sprawdzaj zawartość przesyłki podczas jej odbioru od kuriera lub z paczkomatu.
  • Jeśli przesyłka jest uszkodzona odbierz ją i sporządź z kurierem protokół szkody.
  • Pamiętaj, nawet jeśli z zewnątrz opakowanie wygląda na nieuszkodzone sprawdź przesyłkę.
  • Nawet jeśli nie sprawdziłeś przy kurierze przesyłki a jest ona uszkodzona masz 7 dni na spisanie protokołu szkody przez Internet lub w najbliższym oddziale Poczty Polskiej jeśli to ona dostarczyła twoją przesyłkę.
  • Zrób zdjęcia dokumentujące uszkodzenia, najlepiej jeszcze w opakowaniu zewnętrznym jeśli widać przez nie uszkodzenia.
  • Wyślij do nas na maila: kontakt@swiat-pszczol.pl wyraźny skan lub zdjęcia protokołu szkody i zdjęcia dokumentujące uszkodzenia.
  • My zajmiemy się reklamacją w firmie przewozowej, a jednocześnie ustalimy z Tobą najlepszą i możliwie najszybszą formę wymiany uszkodzonego towaru.

Brakująca zawartość przesyłki

  • W przypadku jeśli stwierdzisz że w twojej przesyłce brakuje jakiegoś towaru niezwłocznie nam to zgłoś, najlepiej mailem. My po sprawdzeniu na monitoringu stanowisk pakowania – czy faktycznie taki brak wystąpił, doślemy brakujący towar.